Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wedges and Slice

>> Monday, January 18, 2010

While hubby was buying some tools in the hardware (forgot the name) in SM San Lazaro, baby and I decided to roam around that floor, and that's where I saw a sign saying 23" pizza slices for 65php, and as I am a curious human being and such a sucker for food, I decided to give it a try. I bought a slice, yes only a slice as it is my first time to try it. But, as the lady crews focus more on chitchatting than doing their jobs, hubby was by our side even before the pizza was heat up, so I ended up taking it home. The good side, I got to take a picture and I was able to post an entry for both Mellow Yellow Monday and Ruby Tuesday.




It's actually a thin crust Pizza Capricciosa, they also have other pizza variants which I can't seem to remember at the moment and the prizes does depend on what type of pizza you're gonna order. The pizza could have been good had they didn't sprinkled that much dried oregano on top, it's not rave-worthy but who said everything in life has to be *grins*.


Ratings:
2.5 out of 5


A double entry for both -
MellowYellowBadge
&

6 comments:

Hootin' Anni January 19, 2010 at 3:50 AM  

Drooling here!!!! Gimme, gimme, gimme!!

My Ruby Tuesday is HERE. Do come join me if you can find time today.

Joops January 19, 2010 at 8:57 AM  

That's so nice that you can order a slice like that.

Art Explorations of my kids is my entry for Ruby Tuesday!

Manang Kim January 19, 2010 at 9:31 AM  

I've seen lots of pizza this week ^_^. Now I am craving for one. Thanks for sharing!

RT:Strawberries

Lindz January 19, 2010 at 5:09 PM  

ummy yummy want some too.

Post a Comment

About Me

I am a wife to the sweetest person on Earth and a mother to the cutest baby boy in the planet. I love reading literary books but I have an addiction in contemporary/renaissance romance novels. I am a video game aficionado in the truest sense of the word. I love to travel the world, if and only given the opportunity. I don't know how to cook (but I'm slowly learning) so there's a fascination with take-outs and dine-ins. I could go on and on but I guess you had enough *lol*.

My Blog List

  • New Pasta Experience at Pizza Hut - Hubby, son and I went to the mall a few weeks ago to celebrate a little, you see, my son topped his class (again) this quarter, so to give him a little inc...
    7 years ago
  • Coffee Jelly - A no-cook, no-bake dessert. Mix, chill and serve, yup, that easy! before chilling Ingredients: - jelly (gulaman) powder - coffee - condense milk ...
    6 years ago
  • I Like It Green - originally posted by Ian Sengco *** taken in Malibu, Pandi, Bulacan on September 2009, using a Sony Cybershot T20.
    8 years ago
  • Laughtrip - HAHAHA, it will be a waste not to share this one... I'm watching Twilight on 0ne of our local channels at the moment but I'm dreaming of the final Harry ...
    6 years ago

Followers

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP  

ss_blog_claim=18c2848b5674a29d7790adaeafb43f4c